In Company Trainingen

In Company Training

Zakelijk Spaans Beginners I en II: (Eindniveau A2)

Lengte: 10 lessen van 1,5 uur

Doelgroep:

Uw bedrijf doet zaken met Spanje of andere Spaantalige landen. U voert gesprekken aan de telefoon, uw relaties komen op bezoek of misschien gaat u weleens naar Spanje of Zuid-Amerika om zaken te doen.

Het lijkt u handig om Spaans te leren om met uw klanten te kunnen communiceren. U weet hoe belangrijk het is om kennis van de cultuur van uw klanten te hebben.

Met dit in gedachten en met uw eigen doelstellingen, creëren wij een cursus op maat voor u. Geen doorsnee training maar een cursus afgestemd op uw behoeftes en de branche van uw bedrijf. En dat werkt, dat weten wij uit ervaring!!

Doelstelling van de cursus:
Tijdens de cursus leert u eenvoudig gesprekken te voeren met uw klanten over de meest voorkomende zakelijk situaties en bouwt u basis zakelijke woordenschat op.

Studiebelasting:
De student moet minimaal 2 uur per week aan huiswerk besteden.

Grammaticale onderwerpen bij Zakelijk Spaans Beginners I en II

De Spaanse klanken uitspreken
Uzelf voorstellen, persoonlijke informatie vertellen over uzelf (telefoonnummer, emailadres, leeftijd, nationaliteit, beroep etc.) en vragen hierover aan anderen stellen.
Tot 100 tellen
Informatie over uw werk en bedrijf geven.
Vertellen of u iets leuk vindt of niet
Een bezoeker een rondleiding geven bij uw bedrijf
Iets bestellen in een restaurant en praten over gerechten
De tijd: vragen hoe laat het is (tijd en moment van de dag aangeven)
U kent een aantal gebruiken uit de Spaanse en Latijns-Amerikaanse cultuur
Vergelijkingen maken
Over dagelijkse gewoontes praten
Over recente ervaringen praten, frequentie aanduiden
Over plannen in de nabije toekomst praten
Een eenvoudig telefoongesprek voeren, iets huren, entreekaarten kopen, reserveren, een afspraak maken

Wat kunt u doen na een cursus Zakelijk Spaans Beginners I van 15 uur?

Begroeten, uzelf voorstellen op formele en informele wijze aan uw klanten, persoonlijke informatie over uzelf en uw werkzaamheden en bedrijf geven
Uw werk/ bedrijf beschrijven, vragen stellen aan klanten over hun werkzaamheden /bedrijf
Telefoneren: een afspraak maken, wijzigen of annuleren, een boodschap doorgeven, een gesprek afsluiten
Bezoekers/klanten ontvangen, een rondleiding geven in uw bedrijf
Eenvoudige gespreken voeren over algemene onderwerpen (“small talk”)
Eten/drinken aanbieden aan uw klant, eten in een restaurant bestellen
Uw klant rondleiden in een stad in Nederland: vertellen welke musea, monumenten, etc. er zijn, algemene informatie over de stad geven: aantal bewoners, klimaat, etc.
Vertellen over uw recente activiteiten op het werk/ tijdens uw vrije tijd
In een meeting of video conference actief deelnemen met de geschikte woordenschat
Een niet te complexe presentatie geven

Neem contact op!

Onze klanten

Ontdek wat onze klanten over ons zeggen

Maria heeft veel ervaring met lesgeven en dat merk je. In de les wordt
veel aandacht besteed aan je persoonlijke situatie waar heb je
behoefte aan, wat wil je leren, wat is belangrijk om te leren. Daarom
heb ik ook privéles gehad, wat ik iedereen aanraad. Maria luistert
goed waar je nog extra aandacht aan moet besteden en herhaalt iedere
volgende les je aandachtspunten. Kortom ik heb veel geleerd in korte
tijd, waardoor ik met een goed gevoel naar Spanje vertrek voor mijn
werk.

Nadege nove mber 2019

Neem contact op